Monday, October 17, 2016

Enb 0 168 Binary Options

ENBSeries v0.113 vir TES Skyrim plasing van die ENBSERIES binêre lêers op Nexus TERREINE is streng verbode Waarskuwing Hierdie weergawe het simpified sonstrale effek. Besoek forum, daar is 'n onderwerp oor hierdie weergawe. bFloatPointRenderTarget1 moet gestel word in SkyrimPrefs. ini lêer om hierdie mod te laat werk. Begin SkyrimLauncher. exe om jou video opsies weer instel. v0.112: Hierdie weergawe is soortgelyk aan 0,103, maar met 'n nuwe skadu-effek, bugfix vir parallax, optimalisering. Prestasie in hierdie weergawe geskik vir ATI videokaarten ook, maar ek hoef nie hardeware vir die toets, sodat nie seker hoe dit werk op die praktyk. Moenie stel ForceFakeVideocardtrue in hierdie weergawe, sy nou vir bugfixing af en sal later verwyder word. Parallax bugfix ook moet werk vir ATI gebruikers (mod is hier skyrim. nexusmods / downloads / fileid16919). Gedeeltelik veranderde kode van SSAO en Indirekte beligting mengsel vir 'n beter gehalte, verander metode van rekenaar afstand vervaag faktore van hierdie effekte (FadeFogRangeDay, FadeFogRangeNight). Verander gedetailleerde skaduwee gehalte presets (-1 is uiterste, 0 is hoog, 1 is middel, 2 laag) vir 'n beter inligting. v0.110: Weergawe is soortgelyk aan 0,103, maar met 'n nuwe skadu-effek, bugfix vir parallax, optimalisering. Beste prestasie met NVidia kaarte tydelike, maar ATI gebruikers kan ook hierdie weergawe gebruik, dit het fixes vir foute van 1.5.26.0 kol (stel ForceFakeVideocardtrue). Vir NVidia gebruikers hierdie weergawe nie skep valse videokaart ENB, so moet jy grafiese opsies redetect deur spel lanseerder as voorheen verandering 0,103 of vorige weergawe. v0.109: Toets beta weergawe vir NVidia kaarte met 'n groot optimalisering. v0.108: vereenvoudigde weergawe met baie effekte verwyder, maar prestasie is baie hoog. v0.106: Geoptimaliseerd kode om dit minder CPU afhanklik te maak. v0.103: in werking eksperimentele kode van injector in plaas van stan d3d9 wrapper. Dit kan nuttig wees vir gebruikers met Optimus skootrekenaars of vir diegene wat met behulp van oortrek gereedskap soos EVGA, afterburn, D3D Overrider, XFire en ander. Grafiese veranderinge net terug te kry om SSAO kode van weergawe 0,099 met geringe aanpassing van intensiteit indirekte verligting. v0.102: Tatsudoshi: Vaste n paar foute, is die meeste werk gedoen vir die verhoging van prestasie (nog nie almal nie). Baie foute van die vorige weergawe is nog steeds hier, hulle siek later op te los. v0.101: Vaste foute van die vorige weergawe (ten minste wat sien). Bygevoeg kode van programmeerbare eksterne diepte van veld-effek (slegs bygevoeg word, maar todo). Met ne enbeffectprepass. fx shader lêer wat jy kan meer as net die diepte van veld te maak, sy uitgevoer voordat enbeffect. fx en werk met HDR waardes in Multi modus (tot 8 passe). Verander stan van eksterne shaders, verwyder ScreenScaleY en Scherm vervang deur vektor van 4 waardes. Die meeste van die ou effekte sal nie werk nie, te vervang in hulle ScreenScaleY met ScreenSize. z en dryf Scherm met float4 Scherm. Verhoogde gehalte van Bloom en verwyder parameters van radius 1 en 2 vir dit. v0.100: verwyder parameter CyclicConfigReading (lees konfigurasielêer elke 5 sekondes), van nou af sal dit deur terug te druk op 'n knoppie (kan verander word KeyReadConfig) hanteer word. byna bygevoeg al-kode van my lappie vries TES Skyrim 0,096, insluitend die meeste daarvan parameters. FPS limiter geïmplementeer, fps counter. Screenshot vaslegging is terug, maar verskillende sleutel opgedra. SSAO effek het nou bykomende Lite weergawe. Om dit te skakel opstel parameter UseIndirectLightingfalse in enbseries. ini lêer en die spel te begin. Toegevoegde waardes om SSAO afstand relatief tot mis afstand beheer. Dag en nag tyd geskei. Eienskappe vir die aanpassing in enbseries. ini is klaar, maar hulle is gedeeltelik vasgeklem deur perke in enbeffect. fx, so as jy wil net beheer deur enbeffect. ini, verwyder limiet kode in shader (of wag wanneer siek post nuwe shader). Bygevoeg parameters vir SubSurfaceScattering om verligting te verminder in die skadu vir karakters en lelike dun lyn op hulle (spel fout). Bygevoeg parameter vir die beheer van die ligte uit vensters, maar dit raak 'n paar fx, byvoorbeeld vries spel. Added ShadowObjectsFix om skadu behoorlik toe te pas uit berge. Verskeie foutherstellings. SSAO werk met aliasing. v0.099: Vaste crash in die aand. Bygevoeg tekstuur ondersteuning palet (enbpalette. bmp, TGA, PNG-lêers). Verwyder kode vir kiekie vaslegging. SSAO afgeskakel by verstek, aktiveer dit in enbseries. ini, parameter UseAmbientOcclusiontrue en maak seker aliasing is nie geaktiveer deur spel of bestuurders. Nie getoets met ander d3d9.dll lêers en hulle is nie nou ondersteun. v0.098: in werking kode van vries kol 'n paar spel foute reg te stel en die verhoging van stabiliteit met hierdie mod. Bygevoeg parameters om die omgewing mis te beheer. v0.097: Im gek met vaststelling spel foute vir dit te laat werk met ENBSeries te wees, amptelike kolle vernietig my vordering elke keer, so ek besluit om lig weergawe vry te stel. Ineenstortings van die spel 1.1 gebeur baie gereeld (ten minste op my PC), hulle is nie interne verandering foute. Hardware aliasing (multisampling) nie ondersteun word op hierdie oomblik, om so te SSAO werk behoorlik doen, aliasing (MSAA) skakel. Optimalisering nie toegepas word, dieselfde as in enige ander eerste weergawes van ENBSeries, as jy wil 'n hoër snelheid te kry, skakel SSAO of kwaliteit daarvan te verminder. Game het 'n paar vreemde foute wat nog Arent vaste, byvoorbeeld in die binneland plekke direkte lig aangeskakel en toegepas van onder of van kant (son, uh), sodat increaing intensiteit van dit is nie n goeie idee, beter om al die ander waardes saam en toename daal algehele helderheid in 'n post verwerking shader enbeffect. fx. Gebruikers wat reeds parameters tweaked vir GTA 4 weergawe sal nie veel probleme met hierdie een. Moenie SubSurfaceScattering parameters nie verander, spel fout vir karakters en siek fix dit wanneer jongste amptelike pleister vrygestel sal word (helder dun lyn op die vel). kopiereg kopie 2007-2016 Boris VorontsovENBSeries v0.168 vir TES Skyrim plasing van die ENBSERIES binêre lêers op Nexus TERREINE is streng verbode Fix vir son sprite. bFloatPointRenderTarget1 moet gestel word in SkyrimPrefs. ini lêer om hierdie mod te laat werk. Begin SkyrimLauncher. exe om jou video opsies weer instel. Sky verligting om korrek te werk vereis die lewering van voorwerpe om skaduwee, sodat die hand volgende reëls in die lêer SkyrimPrefs. ini wysig: bTreesReceiveShadows1 bDrawLandShadows1 bShadowsOnGrass1 Dit is net die mod met standaard instelling, aflaai persoonlike presets en shaders van die forum of ander webwerwe. v0.166: Geringe veranderinge. v0.159: Beta weergawe vir die toets van tydelike aliasing en helper mod wat toelaat om nuwe effekte te maak. Ongelukkig is dit nie werk nie, want wild script spesifieke kwessies. v0.157: Vaste bugs, enbsunsprite shader lewering verskuif na enbeffectprepass, new shaders vir gras en bome in vertoonvenster en vir skadu lewering, bygevoeg prestasie profielsamesteller vir die meeste effekte GUI. v0.155: Vaste ssao binneland fout. v0.154: Het optimalisering, vaste klein foute. Nie seker of hierdie weergawe korrek werk soos vorige, sodat sy beta. v0.153: in werking komplekse omgewing afsluiting af. Bygevoeg kontroles vir reën druppels en hul refraksie (byvoorbeeld teksture enbraindrops). Bygevoeg fix te spel vervaag verwyder vir mistige weer en vir agtergrond in die menu. Klein-fixes van potensiële foute met skadu's. v0.152: Bygevoeg IBL effek. Verhoogde gehalte van lug verligting effek. Vaste fout van indirekte beligting wat in die vorige weergawe verskyn. v0.151: Buite gedetailleerde skadu tweaked om onafhanklik van skaduwee tekening afstand van skyrimprefs. ini lêer wees. Veranderde ssao kode, new dit 'n bietjie, nuwe parameters bygevoeg vir ssao / BVIL, nuwe AOType bygevoeg, UseComplexIndirectLighting is nou besig (skakel dit om prestasie te verhoog). v0.149: verander BVIL wiskunde, sy ignoreer omgewing verligting nou. Meestal kosmetiese veranderings. Bygevoeg spesifieke parameters onder FIX kategorie enbseries. ini om nuwe fixes wissel. Uitgediende parameters verwyder. Ook bygevoeg weerspieëling selector vir binne en buite tonele soos sommige gebruikers nie wil hulle in buitenste omhulsel. v0.148: Meestal kosmetiese veranderings. Bygevoeg spesifieke parameters onder FIX kategorie enbseries. ini om nuwe fixes wissel. Uitgediende parameters verwyder. Ook bygevoeg weerspieëling selector vir binne en buite tonele soos sommige gebruikers nie wil hulle in buitenste omhulsel. v0.146: Geoptimaliseerd ssao / BVIL nuwe filters en vaste water transparensity met hierdie effekte aangeskakel. v0.145: Effek ssao / BVIL verander en nuwe filter tipes het hy bygevoeg. v0.144: Verbeterde kwaliteit en veranderde effek ssao / BVIL en besinning. Bygevoeg nuwe parameters vir besinning. v0.143: Vaste n paar foute, bygevoeg ondergrondse verstrooiing kontroles vir plantegroei. Om compatibiliteit met ou presets te vereenvoudig (as gevolg van die nuutste veranderinge in die nag / dag detector) bygevoeg nuwe parameter DetectorOldVersion. v0.141: Beta is vir die vergelyking verander ssao / BVIL effek (WIP). v0.139: Vaste fout met 'n omgekeerde EInteriorFactor veranderlike in shaders, verander dag / nag interpolator om gladder oorgange maak, bygevoeg statistieke vir dag / nag in GUI, vaste sekondêre gebruiker config lees (dit is beskadig nadat GUI gedoen), 'n paar ander klein fixes deur gebruikers gerapporteer. v0.138: Bygevoeg geskei dag en nag parameters vir binneland in enbseries. ini, ou verwyder. v0.136: Verbeterde ssao prestasie en gehalte, bygevoeg video geheue statistieke, bugfixes. v0.131: Vaste mis vir water, bygevoeg nuwe kategorie PARTIKEL baie deursigtige voorwerpe (insluitend waterval deeltjies) te beheer. v0.130: Bygevoeg Edge AA in plaas van hardeware aliasing (MSAA), wat nie in al die weergawes ondersteun ná 0,119. Ongelukkig veranderinge gemaak in 0.129 beta produkte artefakte vir sommige gebruikers, word dit nog nie vasgestel, as gevolg van geen testers. v0.126: Hierdie weergawe verskil van 12.12.12 deur GUI geïmplementeer. Om te aktiveer dit druk saam SHIFT en ENTER sleutels. Sommige veranderlikes kan nie verander word nie in GUI, 'n beter kwaliteit parameters nie aan te raak op hierdie oomblik, is dit nie dinamies. In weergawe 0,126 vs 0,125 bygevoeg sommige binneland veranderlikes vir omringende afsluiting eiendomme verskillende raam limiter kode (dit het gewerk verkeerd vir 'n paar gebruikers) GUI redigering nou toelaat sleutelbord insette vir die verandering van waardes. v0.125: Interne GUI geïmplementeer om redigering presets te vereenvoudig. v12.12.12: Geoptimaliseerd refleksies. Vaste 'n paar klein foute v0.123: Reflections geïmplementeer, hulle nou en net Arent goeie gehalte en baie stadig vir toetsdoeleindes as hulle pas TES Skyrim of nie. Ook vaste fout wanneer AOMixingType stel 2. v0.122: Parallax fix verander na verskillende modes hoef spieël artefakte (sien parallax. txt). Ssao en BVIL gehalte verhoog en verander hul vermenging om toneel metodes (bygevoeg nuwe veranderlikes). Daar is baie ander veranderinge, wat ek nie onthou en nooit logs doen, jammer. Reflections is nog nie klaar nie. Probleem met 'n ligte silhoeëtte rondom voorwerpe baie irriterende, maar im nog steeds op soek beter algoritme om rande vir bilaterale filter vir verskillende afstande op te spoor. En ten slotte, prestasie is van v0.121, behalwe ssao. v0.121: Prestasie en gehalte optimalisaties, meestal. v0.119: Bygevoeg parameters vir die opstel van binneland afsonderlik. Ou Dag en Nag veranderlikes is nou net vir buite tonele. Bykomend tot veranderlike EInteriorFactor shaders vir Reguliere tussen binne en buite tonele. v0.117: Om vas te stel kwessie met 'n ligte hare nuwe parameter GammaCurve wat gelyk is aan parameters ColorPowDay en ColorPowNight is bygevoeg, maar is van toepassing op die hele skerm en moet die twee te vervang. Maar Globale gebruik van hierdie veranderlike kan veranderinge in die meeste van die ander parameters benodig. Ook nuwe globale veranderlike is helderheid. Bygevoeg vals wolke verstrooiing op hul kante, soortgelyk aan Fallout New Vegas en GTA 4 weergawes. Parameters vir hierdie effek is CloudsEdgeClamp en CloudsEdgeIntensity. Hierdie weergawe het al die vorige foutherstellings en nuwe funksie is programmeerbaar Lenz fx of enige ander sprites vir net son. Nuwe eksterne shader lêer met die naam enbsunsprite. fx en dit te gebruik tekstuur vir berekeninge vernoem enbsunsprite. tga, enbsunsprite. png of enbsunsprite. bmp. Hierdie effek word gedoen vir modders wat weet hoe om shaders wysig, waarskynlik later siek maak my eie, maar op hierdie oomblik is daar baie ander dinge nog nie geïmplementeer (diepte van veld-effek is ook nog as voorbeeld vir modders en sommige van hulle het 'n goeie fx). v0.114: Toets van lug verligting effek (vals omringende okklusie), alles is amper 0,113. Om reg te werk, lug beligting vereis die lewering van voorwerpe skaduwee, sodat die hand volgende reëls in die lêer SkyrimPrefs. ini wysig: bTreesReceiveShadows1 bDrawLandShadows1 bShadowsOnGrass1 en maak seker dat bFloatPointRenderTarget1 speel af in dieselfde lêer. Nuwe parameters: UseOriginalObjectsProcessing afskakel al per voorwerp veranderinge van die mod vir diegene wat wil net parallax fix of 'n ander komponente gebruik sonder 'n radikale veranderinge aan grafiese. FixGameBugs is bugfix van onderwater en gras foute van spel kol 1.5.26.0 vir ATI gebruikers. FixParallaxBugs los spel foute wanneer parallax mod geïnstalleer, tydelike slegs NVidia. AntiBSOD en SpeedHack toenemende prestasie in sommige plekke. UseComplexIndirectLighting beïnvloed prestasie van ssao as UseIndirectLightingtrue, maar kwaliteit van indirekte beligting is laer. EnableDetailedShadows tydelike vir NVidia net, nuwe krag wat skaduwee besonderhede (video as voorbeeld youtu. be/9uG-s9cuPPM) verhoog ShadowCastersFix paar groot voorwerpe of berge gewerp skadu meer korrek. ShadowQualityFix tydelike vir NVidia net, dalende geraas van spel oorskadu deur min koste van prestasie. DetailedShadowQuality tydelike vir NVidia net, grootliks beïnvloed prestasie van skadu. UseBilateralShadowFilter tydelike vir NVidia net, verminder versteurde kante van skadu juweel wat bestaan ​​in die oorspronklike spel. v0.113: Verskil tussen nuwe en vorige weergawe is sonstrale effek. Hierdie weergawe is soortgelyk aan 0,103, maar met 'n nuwe skadu-effek, bugfix vir parallax, optimalisering. Prestasie in hierdie weergawe geskik vir ATI videokaarten ook, maar ek hoef nie hardeware vir die toets, sodat nie seker hoe dit werk op die praktyk. Moenie stel ForceFakeVideocardtrue in hierdie weergawe, sy nou vir bugfixing af en sal later verwyder word. Parallax bugfix ook moet werk vir ATI gebruikers (mod is hier skyrim. nexusmods / downloads / fileid16919). Gedeeltelik veranderde kode van SSAO en Indirekte beligting mengsel vir 'n beter gehalte, verander metode van rekenaar afstand vervaag faktore van hierdie effekte (FadeFogRangeDay, FadeFogRangeNight). Verander gedetailleerde skaduwee gehalte presets (-1 is uiterste, 0 is hoog, 1 is middel, 2 laag) vir 'n beter inligting. v0.110: Soortgelyk aan 0,103, maar met 'n nuwe skadu-effek, bugfix vir parallax, optimalisering. Beste prestasie met NVidia kaarte tydelike, maar ATI gebruikers kan ook hierdie weergawe gebruik, dit het fixes vir foute van 1.5.26.0 kol (stel ForceFakeVideocardtrue). Vir NVidia gebruikers hierdie weergawe nie skep valse videokaart ENB, so moet jy grafiese opsies redetect deur spel lanseerder as voorheen verandering 0,103 of vorige weergawe. v0.109: Toets beta weergawe vir NVidia kaarte met 'n groot optimalisering. v0.108: vereenvoudigde weergawe met baie effekte verwyder, maar prestasie is baie hoog. v0.105, 0,106: Geoptimaliseerd kode om dit minder CPU afhanklik te maak. v0.103: in werking eksperimentele kode van injector in plaas van stan d3d9 wrapper. Dit kan nuttig wees vir gebruikers met Optimus skootrekenaars of vir diegene wat met behulp van oortrek gereedskap soos EVGA, afterburn, D3D Overrider, XFire en ander. Grafiese veranderinge net terug te kry om SSAO kode van weergawe 0,099 met geringe aanpassing van intensiteit indirekte verligting. v0.102 Tatsudoshi: Vaste n paar foute, is die meeste werk gedoen vir die verhoging van prestasie (nog nie almal nie). Baie foute van die vorige weergawe is nog steeds hier, hulle siek later op te los. v0.101: Vaste foute van die vorige weergawe (ten minste wat sien). Bygevoeg kode van programmeerbare eksterne diepte van veld-effek (slegs bygevoeg word, maar todo). Met ne enbeffectprepass. fx shader lêer wat jy kan meer as net die diepte van veld te maak, sy uitgevoer voordat enbeffect. fx en werk met HDR waardes in Multi modus (tot 8 passe). Verander stan van eksterne shaders, verwyder ScreenScaleY en Scherm vervang deur vektor van 4 waardes. Die meeste van die ou effekte sal nie werk nie, te vervang in hulle ScreenScaleY met ScreenSize. z en dryf Scherm met float4 Scherm. Verhoogde gehalte van Bloom en verwyder parameters van radius 1 en 2 vir dit. v0.100: verwyder parameter CyclicConfigReading (lees konfigurasielêer elke 5 sekondes), van nou af sal dit deur terug te druk op 'n knoppie (kan verander word KeyReadConfig) hanteer word. byna bygevoeg al-kode van my lappie vries TES Skyrim 0,096, insluitend die meeste daarvan parameters. FPS limiter geïmplementeer, fps counter. Screenshot vaslegging is terug, maar verskillende sleutel opgedra. SSAO effek het nou bykomende Lite weergawe. Om dit te skakel opstel parameter UseIndirectLightingfalse in enbseries. ini lêer en die spel te begin. Toegevoegde waardes om SSAO afstand relatief tot mis afstand beheer. Dag en nag tyd geskei. Eienskappe vir die aanpassing in enbseries. ini is klaar, maar hulle is gedeeltelik vasgeklem deur perke in enbeffect. fx, so as jy wil net beheer deur enbeffect. ini, verwyder limiet kode in shader (of wag wanneer siek post nuwe shader). Bygevoeg parameters vir SubSurfaceScattering om verligting te verminder in die skadu vir karakters en lelike dun lyn op hulle (spel fout). Bygevoeg parameter vir die beheer van die ligte uit vensters, maar dit raak 'n paar fx, byvoorbeeld vries spel. Added ShadowObjectsFix om skadu behoorlik toe te pas uit berge. Verskeie foutherstellings. SSAO werk met aliasing. v0.099: Vaste crash in die aand. Bygevoeg tekstuur ondersteuning palet (enbpalette. bmp, TGA, PNG-lêers). Verwyder kode vir kiekie vaslegging. SSAO afgeskakel by verstek, aktiveer dit in enbseries. ini, parameter UseAmbientOcclusiontrue en maak seker aliasing is nie geaktiveer deur spel of bestuurders. Nie getoets met ander d3d9.dll lêers en hulle is nie nou ondersteun. v0.098: in werking kode van vries kol 'n paar spel foute reg te stel en die verhoging van stabiliteit met hierdie mod. Bygevoeg parameters om die omgewing mis te beheer. v0.097: Im gek met vaststelling spel foute vir dit te laat werk met ENBSeries te wees, amptelike kolle vernietig my vordering elke keer, so ek besluit om lig weergawe vry te stel. Ineenstortings van die spel 1.1 gebeur baie gereeld (ten minste op my PC), hulle is nie interne verandering foute. Hardware aliasing (multisampling) nie ondersteun word op hierdie oomblik, om so te SSAO werk behoorlik doen, aliasing (MSAA) skakel. Optimalisering nie toegepas word, dieselfde as in enige ander eerste weergawes van ENBSeries, as jy wil 'n hoër snelheid te kry, skakel SSAO of kwaliteit daarvan te verminder. Game het 'n paar vreemde foute wat nog Arent vaste, byvoorbeeld in die binneland plekke direkte lig aangeskakel en toegepas van onder of van kant (son, uh), sodat increaing intensiteit van dit is nie n goeie idee, beter om al die ander waardes saam en toename daal algehele helderheid in 'n post verwerking shader enbeffect. fx. Gebruikers wat reeds parameters tweaked vir GTA 4 weergawe sal nie veel probleme met hierdie een. Moenie SubSurfaceScattering parameters nie verander, spel fout vir karakters en siek fix dit wanneer jongste amptelike pleister vrygestel sal word (helder dun lyn op die vel). kopiereg kopie 2007-2016 Boris Vorontsov2015 Startup Weekend Madison Recap Die 2015 Startup Weekend Madison was 'n reuse sukses. Dit jare 54-uur marathon-byeenkoms featured nege spanne wat onvermoeid die hele naweek gewerk om ongelooflike projekte te skep. Baie geluk aan almal wat deelgeneem het en ons hoop jy geniet die ervaring. Jy kan soek 'n paar foto's van die geleentheid hier. sowel as 'n lys van al die spanne hier. Vanjaar drie toekennings was nie genoeg nie. Die hoë gehalte van aanbiedings het die beoordelaars te voeg op 'n vierde toekenning, wat hulle met die naam van die YOLO toekenning. Hierdie toekenning is ontwerp om YOLO Pops erken vir hul innoverende Jello geskiet stokke wat oor almal by Startup Weekend gewen. Alle spanne het 'n uitsonderlike werk en ons wens julle almal geluk as jy aanhou om jou doelwitte te bereik Die top drie spanne vanjaar was streef: 1. Blinky. 'N medepligtige vir motorfietsryers, Blinky beplan om 'n rewolusie veiligheid biker. Jy hoef nie meer te bekommer oor gevaarlike handseine omdat Blinky mense agter jou in watter rigting jy draai met flitsende pyle sal waarsku. Benewens wen eerste plek, hulle het ook die skare gunsteling toekenning. 2. Cranberry. Met die oog op die gesondheidsorg te verbeter, het Cranberry n Op-huis UTI toets apparaat geskep. Die doel is om u te verbind tot 'n voorskrif in minute eerder as om tyd en geld op doktersbesoeke. Cranberry is goed op pad om die oplossing van 'n probleem wat mediese sorg miljoene kan red in verspilde koste. 3. MD Vorms. Het jy al ooit te lank gewag om 'n dokter MD Vorms is 'n oplossing wat sal verseker meer doeltreffende doktersbesoeke geskep sien. Hul tegnologie sal toelaat pasiënte om meer tyd te spandeer saam met die dokter en minder tyd vorms invul deur hulle pasiënt gegenereer notas vir clinicians. Guide:ENB n omvattende gids vir behoorlik te installeer en redigering ENBs vir beide n00bs en ghoeroes - deur die S. T.E. P. Span en bydraende lede GIDS Diens onderwerp support forum NA verwerker VOORSTELLE Inleiding ENB is kort vir ENBSeries, wat is 'n post-verwerking enjin met weergawes beskikbaar vir baie speletjies, insluitend Skyrim. Hierdie gids sal jou help nuwelinge vertroud te raak met die basiese beginsels van die installering en gebruik ENBSeries en sal ook antwoorde op baie vrae van toepassing op alle gebruikers van diegene wat vinnig installeer en instel ENBoost of 'n volskaalse ENB voorafbepaalde, asook, gevorderde gebruikers en ENB geprogrammeerde ontwikkelaars wat wil meer van die tegniese inligting verwys. Die belangrikste gids is geskryf om beginner en gevorderde gebruikers gelyk aan te spreek met vinnig start in gedagte. Skakels na meer inligting en aanvullende gidse is ingesluit. Wat is ENB ENBSeries (ENB) is 'n post-verwerker verandering (mod) geskep en in stand gehou word deur Boris Voronstov. Wat dit beteken is dat ENBSeries voeg digitale verbeterings aan speletjies suiwer deur die wysiging van die video-uitvoer na (of post) die dekodering proses van spel bates in die eerste grafiese gevolg. Aanvanklike post-verwerking word gedoen deur die speletjies shader program (s). en ENBSeries bou op hierdie aanvanklike post-verwerking met behulp van meer gevorderde tegnieke wat die speletjies shader enjin is óf nie in staat is of nie die geval is eenvoudig te implementeer self. Dit word bereik deur die gebruik van 'n persoonlike API in die vorm van 'n dinamiese skakel biblioteek (DLL) om die spel shader enjin. Benewens gevorderde shader post-verwerking, ENBSeries implemente ook 'n geheue bestuurder, genoem ENBoost, wat die doeltreffendheid van die video geheue bestuur verhoog, wat lei tot verhoogde prestasie en stabiliteit, bykomend tot die verhoogde gehalte wat die post-verwerking enjin. ENBoost Wat is ENBoost ENBoost is 'n geheue bestuur funksie bygevoeg om ENBSeries om die ongelukke en vries wat verband hou met die bekende stelsel geheue (RAM) perk van 32-bit programme soos Skyrim te spreek. Dit is 'n groot deel van 'n multi-deel oplossing STAP beveel vir die hantering van hierdie beperking (sien 2.C. Extenders deel van die stap gids). ENBoost is ingesluit in die ENBSeries grafiese verandering en is nou opgeneem in al ENB presets met behulp ENBSeries v0.192 en nuwer. ENBoost kan ook geïmplementeer as 'n stand-alone video-beelde geheue bestuurder vir Skyrim sonder die implementering van enige ENB post-verwerking effekte. Ten einde te verstaan ​​hoe ENBoost werk, is dit belangrik om eers weet hoe Skyrim bestuur geheue. Die belangrikste Skyrim spel uitvoerbare, TESV. exe, is 'n 32-bit Groot-adres-Aware (LAA) aansoek. Dit beteken dat hoewel TESV. exe slegs 'n maksimum van 2 GB van stelsel geheue op 32-bis Windows-stelsels kan gebruik, kan dit tot toegang tot sowat 3.1GB van stelsel RAM (4GB - sowat 900MB van die stelsel bronne) op 64-bis stelsels. Om die videokaart ry tydens die vertoning van Skyrims 3D gelewer grafika, moet TESV. exe voorwerp meetkunde (die vorms van die dinge wat in die spel) en tekstuur data kas in sy geheue spasie, wat dan kopieer na jou video kaarte VRAM te vertoon stoor. Die geheue limiet is nie 'n probleem met 'n unmodded Skyrim omdat die kas data dinamiese gelaai en ontlaai om plek te maak vir nuwe data as wat nodig is, en dit byna nooit vul heeltemal al TESV. exes beskikbaar RAM. Maar wanneer mods word by Skyrim, die wat nodig is vir die kas data geheue aansienlik toegeneem, en die meer mods wat gebruik word, veral hoër tekstuur mods resolusie. hoe groter die kans dat TESV. exe uit geheue sal loop. Wanneer dit gebeur, moenie óf die program crash of 'n paar voorwerpe nie ontslae gelewer. ENBoost oorwin hierdie geheue beperking deur. met behulp van beskikbare VRAM op jou videokaart en met behulp van stelsel geheue buite TESV. exe vir dinamiese toegeken cached data. Die tweede metode is tot stand gebring deur die loop van 'n uitvoerbare enbhost. exe vernoem. wat bydra tot 'n ander 4 GB geheue beskikbaar vir ENBSeries te bestuur per geval. Die doeltreffendheid en prestasie van ENBoost word bepaal deur 'n aantal faktore, soos die grootte van die stelsel geheue / VRAM, kwaliteit van videokaart, weergawe van Windows OS, SVE, en selfs moederbord geheue kanaal spoed. Gelukkig het 'n aantal ENBoost gebruiker-instellings is bygevoeg om rekenskap te gee van die enorme verskeidenheid van gebruikers stelsel konfigurasies. ENBoost Installasie ENBoost Quick Start instruksies 160160160160160160Notice: ENBoost is nie ENB per se. Inteendeel, ENBoost losstaande opset implemente net die geheue-bestuur funksies van ENB sonder die verligting enahncemets dat die meeste mense assosieer met ENB. So, ENBoost is 'n noodsaaklike uitbreiding wat STAP beveel vir alle gebruikers, selfs diegene wat nie hardloop ENB behoorlike. ENBSeries (in al sy glorie) Soos in die inleiding hierbo beskryf, 'n ENB Geprogrammeerde (aka ENB) sluit al die funksies van ENBSeries, insluitend ENBoost en al die post-verwerking funksies. ENBSeries v0.236 vs v0.279 Die nuutste weergawes van ENBSeries beskikbaar om af te laai is v0.236, v0.262, en v0.279. Die meeste ENB Presets wat nog in aktiewe ontwikkeling is opgedateer om een ​​van hierdie weergawes benut, of spreek hulle versoenbaar is met hulle is. Enige ENB Geprogrammeerde wat 'n weergawe voor v0.236 gebruik is waarskynlik verouderd en kan moontlik 'n probleem met die nuutste ENBSeries weergawes. Die onderstaande Geprogrammeerde aanbevelings is huidige vir ten minste een van hierdie weergawes. So, whats die verskil Daar is verskeie verbeterings tussen die vrystellings was. Van v0.236 om v0.279 die volgende bygevoeg: Parallax vir terrein warboel beheer van water Wolk oorskadu Volumetriese strale Mist effek Supersampling vir omringende afsluiting Edge AA op laai skerms Optimalisering van omringende afsluiting plus 'n nuwe visualisering hulpmiddel vir Geprogrammeerde skrywers en tweakers verbeterde vermenging van sekere effekte foutherstellings: Verligting gedetailleerde skadu bygevoeg lig tipes gloeilamp: halfrond en kollig Ander prestasie optimalisaties Ander foutherstellings ENBSeries installasie Dit is 'n basiese vinnig start vir die oprigting van 'ENBSeries egter die meeste ENB Presets sluit installeerders of gedetailleerde instruksies vir die installasie van hul eie. Hierdie instruksies bystand waar sekere ENB Presets mag ook ontbreek. stel altyd die Geprogrammeerde instruksies eerste, en gebruik hierdie instruksies om die spasies in te vul indien nodig. Kry die nuutste ENB binêre. Die skakels aan die onderkant van die bladsy lys van al die installasie. Kies die nuutste lêer (gewoonlik die een aan die bokant van die lys), dan op die volgende bladsy op die knoppie aan die onderkant van die bladsy. Kies en laai 'n voorafbepaalde van Nexus (of sien 'n paar van ons voorgestelde Presets hieronder). As wat nodig is vir die gekose Geprogrammeerde, laai die ENB Helper. en onttrek enbhelper. dll in. / Skyrim / enbseries /. die skep van die gids, indien nodig. 160160160160160160Notice: Die helper lêer vereis deur ENB v0.250 vir ondersteuning per weer en word gewoonlik met die voorafbepaalde indien die instelling vereis dit. Uittreksel d3d9.dll en enbhost. exe van die gids WrapperVersion binne die ENB argief (enbseriesskyrimv0xxx. zip) in. / Skyrim /.Alternatively. As die WrapperVersion nie funksioneer as advertized, probeer die InjectorVersion. Verwyder enige bestaande oorblyfsels van die wrapper weergawe, en onttrek net enbhost. exe. ENBInjector. exe. enbinjector. ini. enblocal. ini. en enbseries. dll lêers van die gids InjectorVersion in. / Skyrim /. 160160160160160160Notice: As die bestuur van die injector weergawe, die ENBInjector. exe moet hardloop in die agtergrond voor die aanvang van die spel of ENBSeries sal nie werk nie. Instel enblocal. ini volgens die ENBoost aanbevelings behalwe met die volgende essensiële verskille: GLOBAL UsePatchSpeedhackWithoutGraphicsfalse UseDefferedRenderingtrue Konfigureer skyrimprefs. ini volgens die volgende: Wys iMultiSample0 bFloatPointRenderTarget1 Kyk ook uit Slothabilitys ENBSeries Installasie videofor 'n baie goeie video handleiding oor basiese ENB Installasie. Waarskuwing oor Enblocal. ini Sommige ENB Presets sal 'n enblocal. ini lêer in te sluit. Dit word nie aanbeveel praktyk en gebruikers moet hul eie lêer oorskryf nie met die een in 'n paar Presets. Die rede hiervoor is omdat dit enblocal lêer is bedoel om gebruik te word vir elke gebruikers persoonlike stelsel. Slegs ongeveer een-derde van die lêer is Geprogrammeerde-afhanklike. Beste praktyk is vir gebruikers om oop te maak hul persoonlike enblocal. ini kopieer langs die lêer ingesluit met die Geprogrammeerde en kopieer oor veranderinge slegs uit die volgende afdelings: Aanbevole ENB Presets Sedert die bekendstelling van ENBSeries vir Skyrim, daar gewees het honderde ENB Presets egter geskep die meeste het nie is opgedateer om die nuutste weergawe van ENBSeries gebruik dus, verwys asseblief na die gekose ENB Presets dokumentasie om te verseker dat die korrekte weergawe van ENBSeries afgelaai. Daar is ENB Presets wat net omtrent elke styl en kleur kom. As sodanig, kan hierdie afdeling uiters subjektiewe wees. STAP dui op rondom die perfekte instelling om die gebruikers persoonlike voorkeure te pas te vind. Daar isnt 'n amptelike STAP aanbeveel ENB Geprogrammeerde (nog), maar hieronder is 'n paar uitstekende, gebruikte Presets en inligting oor hulle. Om 'n voorstel te maak of kommentaar lewer op out-of-date inligting vir die genoteerde ENB Presets, doen dit op die ENB Gids onderwerp. Vir algemene installasie-instruksies, sien die installering artikel egter, is dit hoogs aanbeveel om die skrywers installasie-instruksies op die ENB Presets Nexus bladsy volg. Vividian - Weer en beligting basislyn. Toendra ENB ondersteun tans ENBSeries v0.266. Beskrywing. Toendra ENB is dalk nie so gewild of beter bekend as die ander op die lys egter sy nie ligtelik opgeneem word nie. Toendra ENB doel veelsydig wees deur middel van drie verskillende atmosfeer weergawes wat 'n wye verskeidenheid van voorkeure moet pas by fantasie te koud en hard. Alhoewel hierdie Geprogrammeerde gebruik kan word sonder dat dit, beveel die skrywer het ELFX geïnstalleer. Een negatiewe vir sommige gebruikers sal wees dat Tundra ENB nie die geval ondersteuning Tshwane en die skrywer beweer die Geprogrammeerde is dit onwaarskynlik dat ooit ondersteun as gevolg van die geweldige hoeveelheid werk te doen sou neem. Weergawes Tundra ENB kom in drie weergawes: Vibrant: die skrywer beste sê dit, lewendige is vir diegene wat wil om trolle dood op LSD. Aflaai .


No comments:

Post a Comment